zaterdag 5 februari 2011

Aanmelden met emailadres...


Dag mensen,


Ik heb wat nieuws verzonnen.

Er zijn al wat mensen geweest die zich afvroegen of ze zich niet konden aanmelden, en dat ze dan een bericht zouden ontvangen als ik iets nieuws op de site heb staan.

Ik zat nu te denken, als jij het nou makkelijk vind om een berichtje te krijgen als ik iets nieuws op mijn site heb gezet. Laat dan jou mailadres op één of andere manier bij mij achter.
Ik stuur u dan een standaart mailtje rond en dan hoeft u niet constant te checken of er een nieuw bericht is. Maar ontvangt u gewoon een mail en kunt u doorgaan naar mijn site...

Ik ben zeker niet altijd in staat om een bericht hier achter te laten omdat het internet beperkt is... Maar ik probeer zoveel mogelijk van me te laten horen.
Reacties zijn altijd welkom :D
Bedankt voor het volgen van mij site.

Nelleke van Dijk
ps. Check ook mijn foto's hier rechts, regelmatig vul ik ze aan.

4 opmerkingen:

  1. Ja, wijffie, jullie krijgen al rode koontjes! Dat kleurtje komt wel goed! Leuk hoor jullie kleer!
    Enne...ik kijk bijna drie keer op een dag even; is er al wat, dus ben niet bang dat ik iets mis.....
    Dikke kus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha van uit het zweeuwse land.

    Een hartelijke groeten,en heel veel sterkte met alles.
    En weet ook dat er voor jullie gebeden.en dat wij met jullie mee leven.

    Een Hartelijke groet.


    Alfred en Marion en Elianne Zegers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke,
    ik ben Marlieke de Bruin en ik ga naar het 3e leerjaar van SAW. Het lijkt me geweldig om volgend jaar net als jou in Afrika stage te lopen. kan jij me hier mischien wat basis informatie over geven? (reis,kosten,verblijf,stage zelf)
    groetjes,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn email vergeten :s:P
    marliekedebruin@hotmail.com

    khoop dat je reageert!
    groetjes,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen